REVITALIZANT MOTOR XADO EX 120 PENTRU MOTOARE DIESEL
De la 125.0 lei
TRATAMENTUL COMPLET SE REALIZEAZA CU 3 BUCATI!
Revitalizantul cu Extrema Actiune 120 (EX120 – Extreme Action 120%) este destinat restaurarii, repararii si protectiei impotriva uzurii a tuturor motoarelor diesel, inclusiv a celor de putere mare si turbo-supraalimentate. EX 120 formeaza o acoperire metalo-ceramica pe suprafetele de frictiune ale pieselor metalice in contact (toate piesele dintr-un motor tratat cu EX 120 sunt restaurate la geometria originala). Ca rezultat, motorul revitalizat exceleaza comparat cu unul nou, prin proprietati operationale superioare si garanteaza o durata de viata fiabila de 2 – 4 ori mai mare. EX 120 poseda o putere extinsa de restaurare si ofera o caracteristica regenerativa pe termen lung a suprafetelor nou formate, datorita concentratiei cu 20% mai mare de agent activ.
Produsul NU este destinat utilizarii in motoare cu ardere interna la care cilindrii au tratamente speciale de durificare pentru suprafetele interioare, de tip: ALUSIL, LOKASIL, NIKASIL, GALNIKAL sau similare, deoarece in aceste cazuri nu exista materialul necesar formarii unui strat metalo-ceramic stabil.
Informații suplimentare
Greutate | 0.1 kg |
---|---|
Volum | Pachet 3 bucati, 10 ml |
Fisa Tehnica
Volum | 8 ml |
Avantaje | – Restaureaza si protejeaza impotriva uzurii piesele cu frecare din grupele: cilindru-piston, arbore cotit si mecanismul de actionare a supapelor; – Creste presiunea uleiului in sistemul de ungere pana la valoarea nominala; – Creste puterea motorului si imbunatateste acceleratia; – Creste durata de viata a pieselor de 2 – 4 ori; – Imbunatateste rapid functionarea motorului, in primii 50 – 100 km; – Reduce considerabil consumul de carburant (pana la 30% la ralanti); – Uniformizeaza si creste compresia cilindrilor; – Reduce zgomotul si vibratiile de pana la 10 ori; – Protejeaza motorul de consecintele negative ale pornirii la rece; – Asigura functionarea motorului pana la 300 km, in cazul unei pierderi substantiale de ulei din sistemul de ungere. |
Mod de utilizare | Tratamentul unui motor, cu pana la 10 litri de ulei, se face in 3 etape: vezi tabelul pentru dozarea corecta Etapa 1: Incalziti motorul la temperatura de lucru normala, apoi opriti-l. Goliti complet 1 seringa in orificiul de umplere cu ulei al motorului. Porniti motorul si lasati-l sa functioneze la ralanti pentru 5 – 10 minute. Etapa 2: Repetati procedura de la etapa 1 dupa un parcurs de 100 – 250 km. Etapa 3: Repetati procedura de la etapa 2 dupa un parcurs de 100 – 250 km. Tratamentul este considerat complet dupa un parcurs de 1.500 km. |
Note | Nu se recomanda schimbarea uleiului pe durata tratamentului. Este posibila tratarea la ralanti: 4 ore la ralanti sunt echivalente unui parcurs de 200 km. Motoarele noi, cu pana la 20.000 km trebuie tratate intr-o singura etapa. Motoarele reparate capital trebuie tratate normal, in 3 etape. Procedura de tratare pentru motoarele cu GPL si benzina sunt similare. Stratul protector metalo-ceramic se formeaza pe orice pereche operationala de suprafete metalice de frictiune; totusi, daca motorul (piesele) este intr-o conditie critica (uzura 100%), piesele uzate trebuie inlocuite. |
Recenzii
Nu există recenzii până acum.